HOME  /  ÎNTREBĂRI FRECVENTE
Întrebări și răspunsuri
În această secțiune am selectat cele mai frecvente întrebări ale clienților noștri și răspunsurile la acestea.
Dacă nu ați găsit răspunsul care vă interesează scrieți-ne folosind formularul din partea de jos a paginii.
Întrebări generale
Garanții
Pete și mirosuri
Prețuri
Comanda minimă
Comenzi/Anulări
Onorarea comenzilor
După lucrare
Detergenți/Echipament
Program
Colaborare companii
Ce tehnologie folosiți pentru curățarea mobilierului tapițat, a saltelelor și a draperiilor?

Curățăm mobilierul tapițat, saltelele și draperiile folosind metoda cu extracție. Pentru curățarea draperiilor din țesături naturale folosim metoda de curățare uscată.

Cât timp durează procesul de curățare?
Durata lucrărilor depinde de suprafața care trebuie curățată, de tipul tapițeriei și de gradul de murdărire
al acesteia. De exemplu, curățarea unei canapele extensibile cu două locuri durează aproximativ 1 oră, curățarea pe ambele părți a unei saltele double durează aproximativ 1 oră, a unui fotoliu cu tapițerie textilă - 30 minute.
Curățați mobilier cu orice tip de tapițerie?
Curățăm mobilier cu orice tip de tapițerie cu excepția unor materiale din țesături naturale cărora le este contraindicată curățarea umedă (AquaClean). De exemplu, saltelele care au în compoziție fibră din coajă de nucă de cocos pot fi curățate folosind metoda cu extracție numai dacă sunt puțin murdare. Când este expusă la apă, această fibră poate păta în galben țesătura saltelei. După inspecție, decizia cu privire la posibilitatea de curățare va fi luată de către specialistul nostru la fața locului.
Am comandat curățare la o altă firmă, nu au curățat bine. Puteți remedia situația?
Da, noi remediem și serviciile altor companii. Dacă produsele dvs. au fost curățate de către o altă companie și rezultatul nu a fost satisfăcător este necesar să informați managerul nostru despre acest aspect în momentul plasării comenzii.
Cât timp durează până se usucă tapițeria/materialul textil după curățare?
Timpul de uscare depinde de umiditatea și temperatura din încăpere. De exemplu, o canapea cu material textil într-o cameră uscată, bine încălzită și ventilată se va usca în timp de 6-8 ore, o saltea - timp de 4-5 ore, iar tapițeria unui scaun - timp de 2-3 ore.
Am nevoie urgentă de serviciul de curățare. Cât de repede poate ajunge specialistul?
Dacă aveți nevoie urgentă de curățare și ați făcut comanda dimineața, atunci vom depune toate eforturile pentru ca specialistul să ajungă în aceeași zi. Comenzile plasate după-amiaza și seara, le vom putea onora cel mai devreme a doua zi.
Cum pot să-mi dau seama din ce material este tapițat mobilierul meu?
Tipul de material îl puteți afla de pe site-ul magazinului de unde ați cumpărat mobila sau să vă uitați la etichetă ori în documentele cu care ați achiziționat mobila. Ne puteți trimite și fotografii ale produsului dumneavoastră, vom încerca să determinăm materialul din fotografie.
Am găsit ploșnițe pe canapea. Spuneți-mi, curățarea canapelei mă va ajuta să scap de ele?
Nu, trebuie să comandați servicii de dezinfecție la o altă companie. Abia după aceea puteți comanda la noi curățarea canapelei.
La ce stadiu de murdărire merită să comand o curățare profesională?
La oricare! Pe lângă îndepărtarea murdăriei generale, a petelor, a mirosurilor neplăcute se recomandă curățarea profilactică a tapițeriei mobilierului, precum și eliminarea microorganismelor și acarienilor de praf din tapițerie.
Cum curățați sertarele de depozitare din canapea?
Micile resturi și praful din cutiile de depozitare sunt îndepărtate cu aspiratorul, apoi sunt șterse. Curățarea acestora nu se plătește suplimentar, ci este inclusă în prețul curățării canapelei.
Cum curățați tapițeria din piele?
Tapițeria din piele este curățată manual cu un agent de curățare și balsam special pentru hidratarea materialului. Dacă pe mobilier sunt inserții textile acestea se curăță prin metoda cu extracție.
Am o canapea cu tapițerie din material textil și piele. Este posibil să curățați doar una din ele?
Da, se poate.
În ce cazuri curățarea este inutilă?
Nu există cazuri în care curățarea este inutilă. Dar, dacă pe material aveți o urmă de fier de călcat, lipici uscat sau zgârieturi, atunci acesta nu mai poate fi adus la aspectul inițial.
Cum știu că procesul de curățare este complet?
Pentru tapițeria mobilierului pentru care nu este contraindicată umezirea abundentă, apa folosită din rezervor trebuie să devină curată.
Garantați îndepărtarea petelor?

Da. Vă garantăm îndepărtarea completă a petelor, dacă nu ați încercat să le curățați singuri cu substanțe chimice de uz casnic. Înainte de a începe curățarea specialistul nostru va inspecta canapeaua. Dacă unele pete nu pot fi îndepărtate, el cu siguranță vă va atenționa.

Garantați că mobilierul meu nu se va deteriora în timpul curățării?
Da, noi garantăm siguranța mobilierului dumneavoastră și ne asumăm responsabilitatea financiară în caz de deteriorare.
Am încercat singură să îndepărtez petele, dar nu am reușit. Puteți remedia?

Da, putem, dar fără garanția eliminării complete a petelor. Foarte des, curățarea cu detergenți de uz casnic duce la deteriorarea și decolorarea țesăturii tapițeriei. Ca urmare, după curățare, mobilierul va fi curat, dar în locurile unde s-a încercat scoaterea petelor pot rămâne zone albe vizibile.

Puteți îndepărta o pată fără a curăța întreaga canapea?
În anumite cazuri, acest lucru este posibil, totul depinde de tapițerie și de modelul canapelei. Vă rugăm să rețineți că comanda minimă este de 1600 lei.
Se poate comanda numai eliminarea mirosului de urină, fără a curăța întreaga canapea?
Nu, serviciul de eliminare a mirosurilor este optional. Pentru a elimina mirosul, trebuie să-i eliminați sursa. Și pentru aceasta trebuie să curățați canapeaua folosind produse speciale care descompun sărurile minerale și substanțele organice din care este alcătuită urina.
Ne-am cumpărat o canapea din magazin, emană teribil un miros de fabrică. Va ajuta curățarea în acest caz?
Mirosul poate proveni nu numai de la tapițerie, dar și din straturile mai adânci, și de la structura mobilierului (PAL, lemn, metal). Prin urmare, vă recomandăm pur și simplu să ventilați încăperea mai des. După cum arată practica, după o săptămână mirosul ar trebui să dispară.
Costul total este determinat și de gradul de murdărire a produselor curățate? 

Nu, la noi gradul de murdărire nu afectează costul.

Ce este inclus în costul curățării canapelei?
Prețul include curățarea canapelei pliate, inclusiv a cotierelor, curățarea cutiei de depozitare de resturi și praf. Curățarea pernelor, extensiei și neutralizarea mirosurilor se plătește separat.
Deplasarea specialistului se plătește?
Deplasarea pe teritoriul Municipiului București este gratuită. Onorarea unei comenzi în afara șoselei de centură va fi taxată — 2,5 lei începând cu primul km (deplasarea se plătește într-un singur sens).
Dacă specialistul spune la fața locului că tapițeria canapelei mele nu poate fi curățată cu metoda umedă (AquaClean) voi plăti taxă pentru deplasare?
Nu, nu veți plăti nimic.
Costul comenzii va fi același cu cel anunțat inițial de manager la telefon?
Managerul estimează valoarea comenzii pe baza informațiilor primite de la dumneavoastră - tipul și dimensiunea mobilierului, saltelei sau draperiilor, materialul din care sunt făcute. În cazul în care specialistul a stabilit la fața locului că aceste informații sunt incorecte, costul comenzii poate fi recalculat. Prin urmare, vă recomandăm ca atunci când contactați compania noastră, dacă este posibil, să ne trimiteți fotografii cu produsele care trebuie curățate completând formularul de comandă sau folosind mijloacele noastre de comunicare de pe site. Atenție! Specialistul va coordona toate schimbările de cost cu managerul și clientul, suma totală fiind recalculată în funcție de lista de prețuri.
Aveți reduceri?
Da, avem. Oferim reducere de 20% la curățarea celui de-al doilea articol, o reducere de 5% pentru a doua și comenzile ulterioare, precum si reduceri individuale pentru volume mari de comenzi.
Reducerile se cumulează?
Nu, reducerile nu se cumulează.
Este taxată anularea unei comenzi?
Nu. Chiar dacă specialistul a sosit, iar dumneavoastră ați decis să refuzați curățarea nu trebuie să plătiți pentru deplasare.
Nu am găsit mărimea canapelei mele în lista de prețuri. Cum fac un calcul estimativ?
Lista de prețuri de pe site-ul nostru arată prețurile pentru cele mai comune dimensiuni de mobilier tapițat. Ne puteți contacta telefonic, prin formularul de feedback sau scriindu-ne pe chat și managerul nostru va clarifica detaliile și va face un calcul. Vă rugăm să rețineți că în cazul dimensiunilor de mobilier nestandard, vă recomandăm să faceți o fotografie și să ne-o trimiteți. Atunci calculul va fi mai precis.
Solicitați plată în avans?
Pentru persoane fizice, nu. Pentru persoanele juridice plata se face anticipat, conform facturii.
Care sunt modalitățile de plată pentru serviciile de curățare?
Plata se face numerar sau prin card bancar la finalizarea lucrării. Specialistul nostru se va ocupa de încasare. Persoanele juridice și antreprenorii individuali pot plăti comanda prin transfer bancar în contul nostru curent pe baza facturii.
Aveți o sumă minimă de comandă?

Da, comanda minimă pentru toate serviciile este de 3000 de ruble. Aceasta înseamnă că, dacă, conform listei de prețuri, valoarea comenzii dumneavoastră este mai mică de 3.000 de ruble (excluzând reducerile), va trebui să plătiți 3.000 de ruble (excluzând reducerile).

Este necesar să fac o comandă de 3000 de ruble? Trebuie să curăț o canapea care costă 1.500 de ruble conform listei de prețuri, dar nu mai există nimic de curățat.
Nu, nu neapărat. Doar că curățarea canapelei vă va costa o sumă minimă de comandă de 3.000 de ruble.
Nu mă încadrez în valoarea comenzii minime, se poate curăța mobila la o altă adresă?
Nu, serviciul se efectuează doar la o singură adresă. Curățarea la o adresă suplimentară va fi considerată o comandă separată.
De ce aveți o sumă minimă de comandă?
Compania suportă lunar cheltuieli pentru achiziționarea de detergenți, întreținerea echipamentelor, carburant, salariile angajaților, taxe, publicitate etc. Prin urmare, prezența unei sume minime de comandă se datorează fezabilității economice a companiei noastre.
Comanda mea conform listei de prețuri costă 1500 de ruble, iar valoarea minimă a comenzii este de 3000 de ruble. Ce pot să fac?
În acest caz, puteți include în comandă curățarea mobilierului suplimentar, a saltelei, a draperiilor sau a covorului, astfel încât suma să fie de cel puțin 3.000 de ruble. Dacă nu mai aveți nimic de adăugat la comandă, puteți plasa o comandă, dar costul acesteia va fi de 3000 de ruble.
Am plasat o solicitare pe site. Când voi fi sunat?

Dacă ați lăsat o solicitare în timpul programului de lucru de la 09:00 la 21:00, vă vom suna înapoi în 10-15 minute. Dacă ați lăsat o solicitare după ora 21:00, atunci vă vom suna înapoi a doua zi dimineață în intervalul de la 10:00 la 11:00. Dacă doriți să vă sunăm înapoi la o anumită oră convenabilă pentru dumneavoastră, vă rugăm să indicați acest lucru în comentarii.

Am lăsat o solicitare pe site, dar n-am fost contactat. Ce să fac?
Poate că solicitarea dumneavoastră nu a fost validată din motive tehnice (acest lucru se întâmplă foarte rar la noi) sau ați furnizat un număr de telefon incorect. Încercați să mai faceți o solicitare din nou sau pur și simplu sunați-ne.
Cu cât timp înainte se face o comandă?
Vă recomandăm să plasați o comandă cu cel puțin 2 zile înainte de data dorită.
Unde vă pot trimite o fotografie a mobilierului pentru evaluare?
Puteți trimite fotografii cu mobilierul, saltelele, covoarele și draperiile care trebuie curățate prin WhatsApp, Telegram, chat sau e-mail info@greencleaning.ro.
Mi s-au schimbat planurile. Cum pot anula sau reprograma o comandă?
Doar sunați-ne la +40757-095-040 sau scrieți-ne pe WhatsApp, Telegram sau chat.
Am lăsat o solicitare pe site. Aceasta se consideră o comandă finalizată?
Nu. Pentru a finaliza o comandă, managerul trebuie să vă contacteze, să cădeți de acord asupra costului și datei lucrării. Dacă ne-ați contactat prin chat-ul de pe site-ul nostru, așteptați răspunsul și confirmarea că comanda a fost acceptată.
Este necesară o pregătire prealabilă înainte de curățare?

Pentru curățare cu siguranță vom avea nevoie de apă caldă și de o priză pentru conectarea echipamentelor. De asemenea, vă recomandăm să îndepărtați toate lucrurile de pe canapea sau saltea (lenjerie de pat, cuvertură de pat), să goliți sertarul pentru lenjerie. Dacă canapeaua trebuie curățată din toate părțile, inclusiv din spate, îndepărtați-o de perete dacă este posibil.

Va fi protejată în vreun fel pardoseala în timpul lucrărilor?
Nu, pentru că nu este necesar. Specialiștii lucrează foarte atent. În cazul în care picături mici de compoziție  cade pe podea, el le va observa imediat și le va îndepărta cu un extractor sau o cârpă.
Vreau să vină la mine un anumit specialist. Este posibil?
Totul depinde de volumul de muncă al acestuia și de zona în care locuiți. Dacă doriți ca curățarea să fie efectuată de un anumit specialist, vă rugăm să ne anunțați când plasați o comandă. Vom face tot posibilul pentru a face acest lucru.
Va putea specialistul să curețe canapeaua în stare dezasamblată?
Da, poate. Dar va fi mai convenabil pentru el să lucreze dacă canapeaua este asamblată deja.
Angajatul va ajunge la ora stabilită?
Când stabilim ora de curățare oferim o marjă de cel mult 1 oră. Adică, de exemplu, ora 12-13. De regulă, angajații noștri nu întârzie și cu aproximativ 1 oră înainte vă vor informa cu siguranță prin telefon despre ora exactă a sosirii. Dacă aveți nevoie ca angajatul nostru să sosească strict la o anumită oră, indicați acest lucru atunci când plasați o comandă.
În timpul procesului de curățare, este posibil să adaug la comandă curățarea altui articol?
Desigur. Angajatul va face calculul la fața locului și va conveni cu managerul și cu dumneavoastră asupra costului final al comenzii.
Mă va suna angajatul dumneavoastră înainte de a pleca pentru a onora comanda?
Da cu siguranta. Pentru confirmarea comenzii, angajatul sună clientul cu aproximativ 1 oră înainte de ora programată de sosire. Vă rugăm să rețineți că dacă angajatul nu a putut să vă contacteze în decurs de o jumătate de oră, nu va merge la comandă.
Angajatul nu m-a sunat și nu a venit la lucrare. Cum să procedez în această situație?
La plasarea unei comenzi angajatul nostru contactează clientul înainte de plecare (aproximativ cu 1 oră înainte) pentru a se asigura că totul este neschimbat și el este așteptat. Fără o confirmare din partea clientului, el nu pleacă la comandă. Prin urmare, într-o astfel de situație, vom fi obligați să reprogramam comanda dumneavoastră la o altă dată și oră.
Angajatul a sosit și s-a apucat de treabă iar eu trebuie să plec urgent. Pot să-l las singur?
Nu, noi lucrăm strict în prezența clientului.
Am copii mici. Pot să rămână acasă în timpul curățării?
Pot, dar nu în camera în care se vor desfășura lucrările.
Am o canapea mare și grea, trebuie curățată din toate părțile, inclusiv din spate. Angajatul dumneavoastră îl va putea îndepărta de perete?
Este necesar de văzut dacă există o protecție specială pe picioarele canapelei. Dacă nu, este mai bine să nu mutați canapeaua, deoarece acest lucru poate deteriora pardoseala. Daca exista protectie, angajatul o va putea indeparta. S-ar putea să fie nevoie de ajutorul dumneavoastră.
În ce cazuri specialistul poate să refuze să efectueze curățarea după sosire?
Dacă materialului textil îi este contraindicată curățarea umedă, se efectuează lucrări de reparații, clientul este în stare de ebrietate atunci specialistul poate refuza să facă lucrarea.Încă o dată, dorim să vă atragem atenția asupra faptului că nici în aceste cazuri nu se percepe taxa de deplasare.
Specialistul a spus că curățarea mobilierului meu ar costa mai mult decât mi-a spus managerul la telefon. Ce să fac în acest caz?
Cel mai probabil, atunci când ați plasat comanda, ați furnizat informații inexacte despre materialul tapițeriei sau dimensiunile mobilierului. În astfel de cazuri, specialistul informează managerul despre acest lucru, iar managerul vă va contacta pentru a conveni asupra unei modificări a costului. De asemenea, ne puteți suna imediat și ne spuneți despre situație.
Eu întârzii și nu reușesc să ajung la ora stabilită. Angajatul dumneavoastră poate să mă aștepte?
Totul depinde de cât de mult întârziați și de programul ulterior al specialistului. În astfel de cazuri, vă recomandăm să contactați managerul nostru.
Ce e de făcut dacă petele nu dispar și rezultatul nu este satisfăcător?

Dacă după uscarea tapițeriei canapelei, saltelei sau a draperiei găsiți pete despre care tehnicianul nu v-a avertizat că nu vor dispărea total, trebuie doar să ne sunați! Ne vom întoarce și vom curăța din nou canapeaua fără alte costuri suplimentare.

Unde pot să mă plâng de calitatea muncii angajatului dumneavoastră?
Dacă nu sunteți mulțumit de calitatea muncii angajatului nostru, îi puteți scrie șefului companiei Greencleaning prin intermediul formularului „Lasă o reclamație” din secțiunea Recenzii a site-ului nostru. Vă vom contacta și vom face toate eforturile pentru a înțelege situația și a rezolva problema.
Mi-a făcut plăcere să lucrez cu dumneavoastră. Unde pot lăsa o recenzie?
Puteți lăsa feedback despre activitatea companiei noastre în cardurile Greencleaning pe serviciile Yandex.Maps, Google Maps, Yell.ru și Zoon.ru, precum și pe site-ul nostru web.
Produsele dumneavoastră de curățat sunt sigure pentru a fi folosite acasă?

Produsele noastre chimice sunt absolut sigure pentru adulți, copii, animale de companie și mediu! În activitatea noastră, folosim detergenți hipoalergenici certificați de la cei mai importanți producători mondiali Chemspec (SUA) și Karcher (Germania), care sunt proiectați pentru curățarea interioară, se spală ușor cu apă și nu au un miros puternic.

Ce echipament de curățat folosiți?
Folosim echipamente profesionale de la cei mai buni producatori din lume - Santoemma (Italia), Karcher (Germania), Cleanfix (Elvetia) si Edic (SUA).
Echipamentul este zgomotos?
Puțin mai puternic decât zgomotul unui aspirator de uz casnic.
Lucrați in weekend?

Da, acceptăm solicitări de curățare și onorăm comenzi în weekend și de sărbători.

Suntem un restaurant, curățarea se poate face doar noaptea. Este posibil?
Da este posibil. Spre deosebire de alte companii, nu percepem suprataxă pentru munca de noapte.
Lucrați cu persoane juridice și PFA?

Da, lucrăm cu persoane juridice și PFA – încheiem un acord, acceptăm plata într-un cont curent, iar la finalizarea serviciului prestat, oferim un certificat predare-primire. Puteți găsi exemple ale acestor documente pe pagina Home Business.

Cum putem obține originalele documentelor?
De regulă, specialistul aduce la comandă contractul original și alte documente. Dacă acest lucru nu se întâmplă, scrieți-ne la info@double-clean.ru. Asigurăm livrarea documentației necesare prin poștă sau curier.
Nu ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră? Scrieți-ne!
Puneți o întrebare
Completați formularul, atașați fotografii dacă este necesar și vă vom suna în maxim 30 min
Puneți o întrebare
Nu ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră? Scrieți-ne!
Nu ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră? Scrieți-ne!
Puneți o întrebare
Completați formularul, atașați fotografii dacă este necesar și vă vom suna în maxim 30 min
Puneți o întrebare

Curățarea canapelelor

Îndepărtăm petele și mirosurile neplăcute, cu dublă garanție
от 500р.

Curățarea saltelelor

Îndepărtăm petele și mirosurile neplăcute, cu dublă garanție
от 400р.

Curățarea covoarelor

Îndepărtăm petele persistente și impregnate, cu dublă garanție
от 150р.

Curățarea draperiilor

Curățăm draperiile pe loc, rapid, eficient, cu dublă garanție
от 100р.

Curățarea canapelelor

Îndepărtăm petele și mirosurile neplăcute, cu dublă garanție
от 500р.

Curățarea saltelelor

Îndepărtăm petele și mirosurile neplăcute, cu dublă garanție
от 400р.

Curățarea covoarelor

Îndepărtăm petele persistente și impregnate, cu dublă garanție
от 150р.

Curățarea draperiilor

Curățăm draperiile pe loc, rapid, eficient, cu dublă garanție
от 100р.
Întrebați-ne!
Întrebați-ne!
Nu ați găsit ceea ce cautați?
Compania
Despre noi
Contacte
+40 (757) 095 040
   L-D   9.00 - 21.00