HOME  /  ÎNTREBĂRI FRECVENTE
Întrebări și răspunsuri
În această secțiune am selectat cele mai frecvente întrebări ale clienților noștri și răspunsurile la acestea.
Dacă nu ai găsit răspunsul care te interesează scrie-ne folosind formularul din partea de jos a paginii.
Întrebări generale
Garanții
Pete și mirosuri
Prețuri
Comanda minimă
Comenzi/Anulări
Onorarea comenzilor
Feedback-uri
Detergenți/Echipament
Program
Colaborare companii
Ce tehnologie folosiți pentru curățarea mobilierului tapițat, a saltelelor și a draperiilor?

Curățăm mobilierul tapițat, saltelele și draperiile folosind metoda cu extracție. Pentru curățarea draperiilor din țesături naturale folosim metoda de curățare uscată.

Cât timp durează procesul de curățare?
Durata lucrărilor depinde de suprafața care trebuie curățată, de tipul tapițeriei și de gradul de murdărie
al acesteia. De exemplu, curățarea unei canapele extensibile cu două locuri durează aproximativ 1 oră, curățarea pe ambele părți a unei saltele double durează aproximativ 1 oră, a unui fotoliu cu tapițerie textilă - 30 minute.
Curățați mobilier cu orice tip de tapițerie?
Curățăm mobilier cu orice tip de tapițerie cu excepția unor materiale din țesături naturale cărora le este contraindicată curățarea umedă (AquaClean). De exemplu, saltelele care au în compoziție fibră din coajă de nucă de cocos pot fi curățate folosind metoda cu extracție numai dacă sunt puțin murdare. Când este expusă la apă, această fibră poate păta în galben țesătura saltelei. După inspecție, decizia cu privire la posibilitatea de curățare va fi luată de către specialistul nostru la fața locului.
Am comandat curățare la o altă firmă, nu au curățat bine. Puteți remedia situația?
Da, noi remediem și serviciile altor companii. Dacă produsele au fost curățate de către o altă companie și rezultatul nu a fost satisfăcător este necesar să informezi managerul nostru despre acest aspect în momentul plasării comenzii.
Cât timp durează până se usucă tapițeria/materialul textil după curățare?
Timpul de uscare depinde de umiditatea și temperatura din încăpere. De exemplu, o canapea cu material textil într-o cameră uscată, bine încălzită și ventilată se va usca în timp de 6-8 ore, o saltea - timp de 4-5 ore, iar tapițeria unui scaun - timp de 2-3 ore.
Am nevoie urgentă de o curățare. Cât de repede mă puteți rezolva?
Dacă ai nevoie urgentă de curățare și ai făcut comanda dimineața, atunci vom depune toate eforturile pentru ca specialistul să ajungă în aceeași zi. Comenzile plasate după-amiaza și seara, le vom putea onora cel mai devreme a doua zi.
Cum pot să-mi dau seama din ce material este tapițat mobilierul meu?
Tipul de material îl puteți afla de pe site-ul magazinului de unde ați cumpărat mobila sau să vă uitați la etichetă ori în documentele cu care ați achiziționat mobila. Ne puteți trimite și fotografii ale produsului și noi vom încerca să determinăm modelul materialului din fotografie.
Am găsit ploșnițe pe canapea. Spuneți-mi, curățarea canapelei mă va ajuta să scap de ele?
Nu, trebuie să comandați servicii de dezinfecție la o altă companie. Abia după aceea puteți comanda la noi curățarea canapelei.
La ce stadiu de murdărie merită să comand o curățare profesională?
La oricare! Pe lângă îndepărtarea murdăriei generale, a petelor, a mirosurilor neplăcute se recomandă curățarea profilactică a tapițeriei mobilierului, precum și eliminarea microorganismelor și acarienilor de praf din tapițerie.
Cum curățați sertarele de depozitare din canapea?
Micile resturi și praful din cutiile de depozitare sunt îndepărtate cu aspiratorul, apoi sunt șterse. Curățarea acestora nu se plătește suplimentar, ci este inclusă în prețul curățării canapelei.
Cum curățați tapițeria din piele?
Tapițeria din piele este curățată manual cu un agent de curățare și balsam special pentru hidratarea materialului. Dacă pe mobilier sunt inserții textile acestea se curăță prin metoda cu extracție.
Am o canapea cu tapițerie din material textil și piele. Este posibil să curățați doar una din ele?
Da, se poate.
În ce cazuri curățarea este inutilă?
Nu există cazuri în care curățarea să fie inutilă. Dar, dacă pe material aveți o urmă de fier de călcat, lipici uscat sau zgârieturi, atunci acesta nu mai poate fi adus la aspectul inițial.
Cum aflu că procesul de curățare este complet?
Pentru tapițeria mobilierului pentru care nu este contraindicată umezirea abundentă, apa folosită din rezervor trebuie să devină curată.
Garantați îndepărtarea petelor?

Da. Vă garantăm îndepărtarea completă a petelor, dacă nu ați încercat să le curățați singuri cu substanțe chimice de uz casnic. Înainte de a începe curățarea specialistul nostru va inspecta canapeaua. Dacă unele pete nu pot fi îndepărtate, el cu siguranță vă va atenționa.

Garantați că tapițeria mobilierului meu nu se va deteriora în timpul curățării?
Da, noi garantăm siguranța tapițeriei mobilierului și ne asumăm responsabilitatea financiară în caz de deteriorare.
Am încercat singură să îndepărtez petele, dar nu am reușit. Puteți remedia?

Da, putem, dar fără garanția eliminării complete a petelor. Foarte des, curățarea cu detergenți de uz casnic duce la deteriorarea și decolorarea țesăturii tapițeriei. Ca urmare, după curățare, mobilierul va fi curat, dar în locurile unde s-a încercat scoaterea petelor pot rămâne zone albe vizibile.

Puteți îndepărta o pată fără a curăța întreaga canapea?
În anumite cazuri, acest lucru este posibil, totul depinde de tapițerie și de modelul canapelei. Te rugăm să reții că comanda minimă este de 150 lei.
Se poate comanda numai eliminarea mirosului de urină, fără a curăța întreaga canapea?
Nu, serviciul de eliminare a mirosurilor este optional. Pentru a elimina mirosul, trebuie să-i elimini sursa. Și pentru aceasta trebuie să curăți canapeaua folosind produse speciale care descompun sărurile minerale și substanțele organice din care este alcătuită urina.
Ne-am cumpărat o canapea din magazin, emană teribil un miros de fabrică. Va ajuta curățarea în acest caz?
Mirosul poate proveni nu numai de la tapițerie, dar și din straturile mai adânci, și de la structura mobilierului (PAL, lemn, metal). Prin urmare, recomandăm pur și simplu să ventilezi încăperea mai des. După cum arată practica, după o săptămână mirosul ar trebui să dispară.
Costul total este determinat și de gradul de murdărie a produselor curățate?

Nu, la noi gradul de murdărie nu afectează costul.

Ce este inclus în costul curățării canapelei?
Prețul include curățarea canapelei pliate, inclusiv a cotierelor, curățarea cutiei de depozitare de resturi și praf. Curățarea pernelor, extensiei și neutralizarea mirosurilor se plătește separat.
Deplasarea specialistului se plătește?
Deplasarea pe teritoriul Municipiului București este gratuită. Onorarea unei comenzi în afara șoselei de centură va fi taxată cu 2,5 lei începând cu primul km (deplasarea se plătește într-un singur sens).
Dacă specialistul spune la fața locului că tapițeria canapelei mele nu poate fi curățată cu metoda umedă (AquaClean) voi plăti taxă pentru deplasare?
Nu, nu vei plăti nimic.
Costul comenzii va fi același cu cel anunțat inițial de manager la telefon?
Managerul estimează valoarea comenzii pe baza informațiilor primite de la beneficiar - tipul și dimensiunea mobilierului, saltelei sau draperiilor, materialul din care sunt făcute. În cazul în care specialistul a stabilit la fața locului că aceste informații sunt incorecte, costul comenzii poate fi recalculat. Prin urmare, vă recomandăm ca atunci când contactați compania noastră, dacă este posibil, să ne trimiteți fotografii cu produsele care trebuie curățate completând formularul de comandă sau folosind mijloacele noastre de comunicare de pe site. Atenție! Specialistul va coordona toate schimbările de cost cu managerul și clientul, suma totală fiind recalculată în funcție de lista de prețuri.
Aveți reduceri?
Da, avem. Oferim reducere de 20% la curățarea celui de-al doilea articol, o reducere de 5% pentru a doua și comenzile ulterioare, precum si reduceri individuale pentru volume mari de comenzi.
Reducerile se cumulează?
Nu, reducerile nu se cumulează.
Este taxată anularea unei comenzi?
Nu. Chiar dacă specialistul a sosit, iar tu ai decis să refuzi curățarea nu trebuie să plătești deplasarea.
Nu am găsit mărimea canapelei mele în lista de prețuri. Cum fac un calcul estimativ?
Lista de prețuri de pe site-ul nostru arată prețurile pentru cele mai comune dimensiuni de mobilier tapițat. Ne poți contacta telefonic, prin formularele de site sau scriindu-ne pe chat și managerul nostru va clarifica detaliile și va face un calcul. Te rugăm să reții că în cazul dimensiunilor de mobilier nestandard, îți recomandăm să faci o fotografie și să ne-o trimiți. Atunci calculul va fi mai precis.
Solicitați plată în avans?
Pentru persoane fizice, nu. Pentru persoanele juridice plata se face anticipat, conform facturii.
Care sunt modalitățile de plată pentru serviciile de curățare?
Plata se face numerar sau cu un card bancar la finalizarea lucrării. Specialistul nostru se va ocupa de încasare. Persoanele juridice și antreprenorii individuali pot achita serviciile prin transfer bancar în contul nostru curent pe baza facturii.
Aveți o valoare minimă de comandă?

Da, comanda minimă pentru toate serviciile este de 150 lei. Aceasta înseamnă că, dacă, conform listei de prețuri, valoarea comenzii tale este mai mică de 150 lei (excluzând reducerile), va trebui să plăteși 150 lei (excluzând reducerile).

Este necesar să fac o comandă de 150 lei? Trebuie să curăț o canapea care costă 120 lei conform listei de prețuri, dar nu mai am nimic de curățat.
Nu, nu neapărat. Doar că curățarea canapelei vă va costa o sumă minimă de comandă de 150 lei.
Nu mă încadrez în valoarea comenzii minime, se poate face o curățare la o altă adresă?
Nu, serviciul se efectuează doar la o singură adresă. Curățarea la o altă adresă va fi considerată o comandă separată.
De ce aveți o sumă minimă de comandă?
Compania suportă lunar cheltuieli pentru achiziționarea de detergenți, întreținerea echipamentelor, carburant, salariile angajaților, taxe, publicitate etc. Prin urmare, prezența unei sume minime de comandă se datorează fezabilității economice a companiei noastre.
Comanda mea conform listei de prețuri costă 120 lei, iar valoarea minimă a comenzii este de 150 de ruble. Cum se procedează?
În acest caz, poți include în comandă curățarea unui alt articol: a saltelei, a draperiilor sau a covorului, astfel încât suma să fie de cel puțin 150 lei. Dacă nu mai ai nimic de adăugat la comandă, poți s-o plasezi, dar costul acesteia va fi de 150 lei.
Am plasat o solicitare pe site. Când voi fi sunat?

Dacă ai lăsat o solicitare în timpul programului de lucru de la 09:00 la 21:00, te vom suna înapoi în max 30 minute. Dacă ai lăsat o solicitare după ora 21:00, atunci te vom suna înapoi a doua zi dimineață în intervalul  9:00-11:00. Dacă dorești să te sunăm înapoi la o anumită oră, te rugăm să indici acest lucru în comentarii.

Am lăsat o solicitare pe site, dar n-am fost contactat. Cum procedez?
Poate că solicitarea ta nu a fost validată din motive tehnice (acest lucru se întâmplă foarte rar la noi) sau ai furnizat un număr de telefon incorect. Încearcă să mai faci o solicitare din nou sau pur și simplu sună-ne.
Cu cât timp înainte se face o comandă?
Îți recomandăm să plasezi o comandă cu cel puțin 2 zile înainte de data dorită.
Unde vă pot trimite o fotografie a mobilierului pentru evaluare?
Poți trimite fotografii cu mobilierul tapițat, saltelele, covoarele și draperiile care trebuie curățate prin chat-ul din dreapta jos a paginii, prin formularele care apar apăsând unul din butoanele de pe site, sau prin e-mail greenclean.efc@gmail.com.
Mi s-au schimbat planurile. Cum pot anula sau reprograma o comandă?
Sună-ne la +40757095040 sau scrie-ne în chat (dreapta jos a paginii) pe unu din messengeruri-le afișate.
Am lăsat o solicitare pe site. Aceasta se consideră o comandă finalizată?
Nu. Pentru a finaliza o comandă, managerul trebuie să te contacteze, să cădeți de acord asupra costului și datei lucrării. Dacă ne-ai contactat prin chat-ul de pe site-ul nostru, așteaptă răspunsul și confirmarea acceptării comenzii.
Este necesară o pregătire prealabilă înainte de curățare?

Pentru curățare vom avea nevoie de apă caldă și de o priză pentru conectarea echipamentelor. De asemenea, îți recomandăm să îndepărtezi toate lucrurile de pe canapea sau saltea (lenjerie de pat, cuvertură), să golești sertarele pentru lenjerie. Dacă canapeaua trebuie curățată din toate părțile, inclusiv din spate, îndepărteaz-o de perete dacă este posibil.

Va fi protejată în vreun fel pardoseala în timpul lucrărilor?
Nu, pentru că nu este necesar. Specialiștii lucrează foarte atent. În cazul în care picături mici de compoziție  cad pe podea, el le va observa imediat și le va îndepărta cu un extractor sau o cârpă.
Vreau să vină la mine un anumit specialist. Este posibil?
Totul depinde de volumul de muncă al acestuia și de zona în care locuiești. Dacă dorești ca curățarea să fie efectuată de un anumit specialist, te rugăm să ne anunți când plasezi comanda. Vom face tot posibilul să vină anume cel solicitat.
Va putea specialistul să curețe canapeaua în stare dezasamblată?
Da, poate. Dar va fi mai ușor pentru el să lucreze dacă canapeaua este asamblată deja.
Angajatul va ajunge la ora stabilită?
Când stabilim ora de curățare oferim o marjă de cel mult 1 oră. Adică, de exemplu, ora 12-13. De regulă, angajații noștri nu întârzie și cu aproximativ 1 oră înainte cu siguranță te vor informa prin telefon despre ora exactă a sosirii. Dacă ai nevoie ca angajatul nostru să sosească strict la o anumită oră, indică acest lucru atunci când plasezi comanda.
În timpul procesului de curățare este posibil să adaug la comandă curățarea unui alt articol?
Desigur. Angajatul va face calculul la fața locului și va conveni cu managerul și cu tine asupra costului final al comenzii.
Mă va suna angajatul dumneavoastră înainte de a pleca pentru a onora comanda?
Da, cu siguranță. Pentru confirmarea comenzii, angajatul sună clientul cu aproximativ 1 oră înainte de ora programată. Te rugăm să reții că, dacă angajatul nu a putut să te contacteze în decurs de o jumătate de oră, nu va pleca la curățare.
Angajatul nu m-a sunat și nu a venit la lucrare. Cum să procedez în această situație?
La plasarea unei comenzi angajatul nostru contactează clientul înainte de plecare (aproximativ cu 1 oră înainte) pentru a se asigura că totul este neschimbat și el este așteptat. Fără o confirmare din partea clientului, el nu pleacă la curățare. Prin urmare, într-o astfel de situație, vom fi obligați să reprogramăm comanda ta la o altă dată și oră.
Angajatul a sosit și s-a apucat de curățare iar eu trebuie să plec urgent. Pot să-l las singur?
Nu, noi lucrăm strict în prezența clientului.
Am copii mici. Pot rămâe acasă în timpul curățării?
Pot, dar nu în camera în care se vor desfășura lucrările.
Am o canapea mare și grea, trebuie curățată din toate părțile, inclusiv din spate. Angajatul dumneavoastră o va putea îndepărta de perete?
Trebuie de văzut dacă există o protecție specială pe picioarele canapelei. Dacă nu, este mai bine să nu mutați canapeaua, deoarece acest lucru poate deteriora pardoseala. Daca există protectie, angajatul o va putea indeparta. S-ar putea să fie nevoie de ajutorul cuiva din preajmă.
În ce cazuri specialistul la sosire poate să refuze să efectueze curățarea?
Dacă materialului textil îi este contraindicată curățarea umedă, în încăpere se efectuează lucrări de reparații sau clientul este în stare de ebrietate atunci specialistul poate refuza să execute lucrarea. Încă o dată dorim să vă atragem atenția asupra faptului că nici în aceste cazuri nu se percepe taxa de deplasare.
Specialistul a spus că curățarea mobilierului meu ar costa mai mult decât mi-a spus managerul la telefon. Ce să fac în acest caz?
Cel mai probabil, atunci când ai plasat comanda, ai furnizat informații inexacte despre materialul tapițeriei sau dimensiunile mobilierului. În astfel de cazuri, specialistul va informa managerul despre acest lucru, iar managerul te va contacta pentru a conveni asupra unei modificări a costului. De asemenea, ne poți suna imediat și să ne spui despre această situație.
Eu întârzii și nu reușesc să ajung la ora stabilită. Angajatul dumneavoastră poate să mă aștepte?
Totul depinde de cât de mult întârzii și de programul ulterior al specialistului. În astfel de cazuri, îți recomandăm să contactezi managerul nostru.
Ce e de făcut dacă petele nu dispar și rezultatul nu este satisfăcător?

Dacă după uscarea tapițeriei canapelei, saltelei sau a draperiei găsești pete despre care tehnicianul nu te-a avertizat că nu vor dispărea total, trebuie doar să ne suni. Ne vom întoarce și vom curăța din nou canapeaua fără alte costuri suplimentare.

Unde pot să mă plâng de calitatea muncii angajatului dumneavoastră?
Dacă nu ești mulțumit de calitatea muncii angajatului nostru, poți contacta managerul prin intermediul formularului „Reclamații” din secțiunea Recenzii a site-ului nostru sau prin orice altă metodă disponibilă pe site. Te vom contacta și vom face toate eforturile pentru a înțelege situația și a rezolva problema.
Mi-a făcut plăcere să lucrez cu dumneavoastră. Unde pot lăsa o recenzie?
Poți lăsa feedback despre activitatea companiei noastre pe site-ul nostru web în secțiunea Recenzii.
Produsele dumneavoastră de curățat sunt sigure pentru a fi folosite acasă?

Produsele noastre chimice sunt absolut sigure pentru adulți, copii, animale de companie și mediu! În activitatea noastră, folosim detergenți hipoalergenici certificați de la cei mai importanți producători mondiali Chemspec (SUA), Karcher (Germania) și Ma-Fra (Italia), care sunt proiectați pentru curățarea interioară, se spală ușor cu apă și nu au un miros puternic.

Ce echipament de curățat folosiți?
Folosim echipamente profesionale de la cei mai buni producatori din lume - Santoemma (Italia), Karcher (Germania), Cleanfix (Elvetia).
Echipamentul este zgomotos?
Puțin mai puternic decât zgomotul unui aspirator de uz casnic.
Lucrați in weekend?

Da, acceptăm solicitări de curățare și onorăm comenzi în weekend și de sărbători.

Suntem un restaurant, curățarea se poate face doar noaptea. Este posibil?
Da este posibil. Spre deosebire de alte companii, nu percepem suprataxă pentru munca de noapte.
Lucrați cu persoane juridice și PFA?

Da, lucrăm cu persoane juridice și PFA – încheiem un acord, acceptăm plata într-un cont curent, iar la finalizarea serviciului prestat semnăm un proces de predare-primire. 

Cum putem obține originalele documentelor?
De regulă, specialistul vine cu contractul original și alte documente. Dacă acest lucru nu se întâmplă, scrie-ne la greenclean.efc@gmail.com. Asigurăm livrarea documentației necesare prin poștă sau curier.
Nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta? Solicită consiliere!
Solicită consiliere
Solicită consiliere
Completează formularul, atașează fotografii dacă este necesar și te vom contacta în maxim 30 min
Nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta? Solicită consiliere!
Solicită consiliere
Solicită consiliere
Completează formularul, atașează fotografii dacă este necesar și te vom contacta în maxim 30 min

Curățarea canapelelor

Îndepărtăm petele și mirosurile neplăcute, cu dublă garanție

Curățarea saltelelor

Îndepărtăm petele și mirosurile neplăcute, cu dublă garanție

Curățarea covoarelor

Îndepărtăm petele persistente și impregnate, cu dublă garanție

Curățarea draperiilor

Curățăm draperiile pe loc, rapid, eficient, cu dublă garanție

Curățarea canapelelor

Îndepărtăm petele și mirosurile neplăcute, cu dublă garanție

Curățarea saltelelor

Îndepărtăm petele și mirosurile neplăcute, cu dublă garanție

Curățarea covoarelor

Îndepărtăm petele persistente și impregnate, cu dublă garanție

Curățarea draperiilor

Curățăm draperiile pe loc, rapid, eficient, cu dublă garanție

Programează o curățare

Cheamă echipa Greencleaning pentru curățarea eficientă a mobilierului tapițat.
Specialiștii noștri vor veni la domiciliul tău în ziua și ora programată.

Solicită curățare
Solicită curățare
Completează formularul, atașează fotografii dacă este necesar și te vom contacta în maxim 30 min
Alege data și ora
Curățăm 99% dintre pete, chiar și pe cele greu de îndepărtat
Folosim produse sigure pentru oameni și animalele de companie
Garantăm 100% curățenia și siguranța tapițeriei mobilierului

Programează o curățare

Programează o curățare

Cheamă echipa Greencleaning pentru curățarea eficientă a mobilierului tapițat.
Specialiștii noștri vor veni la domiciliul tău în ziua și ora programată.

Cheamă echipa Greencleaning pentru curățarea eficientă a mobilierului tapițat.
Specialiștii noștri vor veni la domiciliul tău în ziua și ora programată.

Solicită curățare
Solicită curățare
Completează formularul, atașează fotografii dacă este necesar și te vom contacta în maxim 30 min
Alege data și ora
Curățăm 99% dintre pete, chiar și pe cele greu de îndepărtat
Folosim produse sigure pentru oameni și animalele de companie
Garantăm 100% curățenia și siguranța tapițeriei mobilierului
Contactează-ne
Nu ați găsit ceea ce cautați?
Compania
Despre noi
Contacte
+40 (757) 095 040
   L-D   9.00 - 21.00